
Odkup pojazdu poleasingowego
Wiemy, że wybór samochodu to trudna decyzja, ale gdy znajdzie się to właściwe auto, to chce się z niego korzystać jak najdłużej. Dlatego jeżeli korzystasz z jednego z naszych aut leasingowych, masz możliwość jego odkupu po zakończeniu umowy. W ten sposób możesz pozostać przy znanym (i lubianym) pojeździe. Dla Twojej wygody ograniczamy formalności do minimum, masz też gwarancję pochodzenia i jakości samochodu.
Jak odkupić samochód poleasingowy?
Aby dokonać odkupu samochodu pokontraktowego w Arval wypełnij formularz wyceny pojazdu 4 tygodnie przed zakończeniem kontraktu .
Pobierz instrukcję odkupu pojazdu
Wypełnij formularz wyceny pojazdu- prześlemy Ci ofertę!
-
Odkup samochodu - tradycyjna faktura
W przypadku odkupu samochodu poleasingowego na zasadzie tradycyjnej faktury, po akceptacji oferty wystarczy, że wyślesz nam dane do faktury pro-forma. Płatność należy uiścić przed zakończeniem kontraktu. Gdy otrzymamy od Ciebie płatność za fakturę pro-forma, wystawimy protokół zwrotu pojazdu, będący podstawą do zamknięcia kontraktu leasingowego. Po otrzymaniu przez nas podpisanego protokołu zwrotu pojazdu wystawimy fakturę główną, którą wyślemy do Ciebie razem z kartą pojazdu.
-
Odkup samochodu w formie kredytu
Jeżeli chcesz dokonać odkupu samochodu pokontraktowego w formie kredytu, po akceptacji oferty skontaktuj się z Bankiem BNP Paribas S.A. na adres email kredytarval@bnpparibas.pl. Wówczas możesz złożyć wniosek kredytowy z wymaganymi dokumentami. Po otrzymaniu potwierdzenia przyznania kredytu możesz zarejestrować auto. Na czas realizacji procedury pojazd pozostanie w naszym centrum logistycznym. Gdy umowa kredytowa zostanie zawarta, możesz odebrać swój samochód!
-
Odkup samochodu w formie leasingu
Podobna procedura obowiązuje, gdy chcesz odkupić samochód używany w formie leasingu. W tym wypadku skontaktuj się z Bankiem BNP Paribas S.A. na adres email kredytarval@bnpparibas.pl z dopiskiem LEASING, po czym złóż wniosek leasingowy wraz z odpowiednimi dokumentami. Gdy bank potwierdzi przyznanie leasingu, możesz zarejestrować samochód. Na czas realizacji procedury pojazd pozostanie w centrum logistycznym Arval. Po zawarciu umowy leasingowej możesz odebrać auto.
Opcję odkupu w formie leasingu polecamy szczególnie małym i średnim firmom, gdyż oferuje ona dla nich szereg korzyści, w tym 0% wpłaty początkowej, minimalną kwotę finansowania 20 000 zł netto i szybką decyzję leasingową. Maksymalny okres finansowania to 72 miesiące (wiek pojazdu + okres leasingu <= 11 lat).
W razie pytań zapraszamy do kontaktu na uzywane@arval.pl.
Najczęściej zadawane pytania
Proces wyceny uwzględnia historię serwisową oraz szkodową, przebieg, wyposażenie pojazdu, a także aktualną sytuację rynkową. Sporządzona wycena bazuje na cenach hurtowych, oznacza to, że przedstawione ceny są bardzo korzystne i nie podlegają dalszej negocjacji.
Cena pojazdu nie obejmuje drugiego kompletu opon. W przypadku chęci zakupu dodatkowego kompletu, prosimy o zwrócenie się z prośbą o wycenę. Sprawdzimy wówczas ich dostępność oraz przeprowadzimy wycenę.
Upoważnienie do odbioru opon zostanie wystawione na nowego nabywcę i trafi do serwisu oponiarskiego w ciągu 5 dni roboczych od daty otrzymania przez nas potwierdzenia przelewu za opony. Odbiór opon będzie możliwy na podstawie okazania dowodu osobistego.
UWAGA! Odbioru opon należy dokonać maksymalnie 2 tygodnie od daty zakupu, w innym przypadku opony zostaną zutylizowane.
Kwestię daty zakończenia kontraktu prosimy ustalić z Opiekunem Floty u Państwa w firmie oraz opiekunem po stronie Arval (w szczególności w przypadku przedterminowego zakończenia kontraktu).
Perspektywa napraw nie wpływa na cenę pojazdu, gdyż wszelkie naprawy powinny zostać zrealizowane w trakcie trwania kontraktu.
Zdanie pojazdu jest konieczne ze względu na fakt, że od momentu wystawienia faktury VAT pojazd nie jest objęty ubezpieczeniem AC. Zdanie pojazdu zabezpiecza ryzyka nieobjęte ubezpieczeniem OC.
W przypadku polisy OC zawartej w TU Greenval Insurance DAC. prosimy o wypowiedzenie dotychczasowego OC z dniem wystawienia faktury VAT, na załączonym druku. W dniu wypowiedzenia dotychczasowej polisy OC wystawimy nową polisę OC na 30 dni, której koszt pokryje Arval.
Ciągłość ubezpieczenia zostanie zachowana. Jeżeli auto ubezpieczone jest w innym towarzystwie ubezpieczeniowym niż Greenval Insurance DAC., decyzja o wypowiedzeniu lub kontynuacji polisy leży po Państwa stronie. Polisa AC wygasa w dniu wystawienia faktury VAT.
W przypadku finansowania transakcji zakupu pojazdu za pośrednictwem przelewu z konta nabywcy auta, przekazanie pojazdu odbywa się wewnętrznie w Państwa firmie. Szczegóły dotyczące przekaznia prosimy ustalić z Opiekunem floty w Państwa firmie.
W przypadku finansowania w formie kredytu lub leasingu, po przeprowadzeniu procesu przez finansującego, odbiór pojazdu następuje z centrum logistycznego po zaksięgowaniu całości wpłaty.
Adres placu depozytowego: Auto Logistic, Krze Duże 29A, 96-325 Radziejowice
Tak, istnieje taka możliwość.
Tak, pod warunkiem, że firma ta nie prowadzi działalności związanej z handlem pojazdami samochodowymi (dokumentacja PKD 2007 45.11.z i 45.19.z, oraz PKD 2025 46.18.z, 46.71.z, 47.81.z, 47.92.z).
Tak, istnieje taka możliwość. Ze strony Arval nie ma przeciwskazań odnośnie pozostawienia dotychczasowych tablic rejestracyjnych.
DLACZEGO ARVAL?
WARTO NAM ZAUFAĆ
Arval to potęga 30-letniego doświadczenia w leasingu.
JESTEŚMY PARTNEREM
Nasz zespół ekspertów wskaże najlepsze rozwiązania.
MOŻNA NA NAS POLEGAĆ
Jesteśmy zawsze, kiedy nas potrzebujesz – wirtualnie lub osobiście.
PO PROSTU JEDŹ
Z nami proces obsługi pojazdu jest dużo łatwiejszy.