Pożegnajmy wspólnie papierowe dokumenty!
Skorzystaj z podpisu elektronicznego w Arval!
Bez drukarki, kuriera i niepotrzebnych spotkań, za to szybko, bezpiecznie i ekologicznie – tak będzie wyglądać Twój proces podpisywania dokumentów we współpracy z Arval. Wystarczy skorzystać z elektronicznego podpisu i procesu, który dla Ciebie opracowaliśmy we współpracy z platformą Autenti.
Nie poniesiesz żadnych opłat ani w momencie rozpoczęcia korzystania z platformy Autenti, ani przy podpisywaniu kolejnych dokumentów. Założymy Ci konto, dzięki któremu będziesz mieć dostęp również do archiwalnych dokumentów.
Potrzebne będą jedynie:
Wszystko, co chcesz wiedzieć o e-Podpisie Autenti w Arval
- proces podpisywania dokumentu jest łatwy i szybki
- podpisanie dokumentu zajmuje zaledwie minutę
- możliwość podpisywania umów o każdej porze i z dowolnego miejsca
- szybki dostęp do dokumentów w wersji elektronicznej
- możliwość sprawdzenia statusu podpisania, skutecznego doręczenia, autoryzacji podpisującego
- zmniejszenie się wydatków na papier, materiały biurowe, kuriera, pocztę czy skanowanie
- kontrola nad dokumentami, danymi i dostępem do nich
- wizerunek nowoczesnej, innowacyjnej i proekologicznej firmy
• umowa między klientem, a Arval
• aneks do umowy
• dokument cesji
• warunki szczegółowe kontraktu
• modyfikacja warunków szczegółowych
Po wgraniu przez Arval dokumentu do podpisu na platformę Autenti, dostaniesz maila z informacją o tym, że dokument do podpisu został zamieszczony na platformie. Co dalej?
- Kliknij w link do dokumentu, który otrzymałeś/aś w mailu.
- Zapoznaj się z dokumentem, zatwierdź oświadczenia oraz wymagane zgody.
- Kliknij „Podpisz”.
- Po kliknięciu dostaniesz SMS z kodem do weryfikacji podpisu.
- Wpisz kod na platformie.
Po wpisaniu kodu następuje weryfikacja podpisu przez platformę. Gotowe!
Po wysłaniu formularza deklaracji przejścia na e-podpis, dostaniesz maila od Account Managera z potwierdzeniem oraz instrukcją korzystania z e-podpisu.
Zgodnie z przepisami prawa w przypadkach, gdy forma pisemna wymagana jest pod rygorem nieważności, podpisowi własnoręcznemu jest równoważny tylko kwalifikowany podpis elektroniczny.
Dokumenty w obiegu oraz zarchiwizowane przechowywane są w specjalnie zabezpieczonych i szybko dostępnych zasobach chmurowych. Dostęp zabezpieczony jest tak, żeby osoby nieupoważnione nie miały dostępu do dokumentów. Platforma Autenti zadbała także o szyfrowanie dokumentów zgodnie z najlepszymi światowymi standardami. Identyfikatory danych, klucze szyfrowe oraz same dane są niezależnie zabezpieczone, pozwala zapewnić najwyższe bezpieczeństwo przetwarzanych dokumentów oraz procesów podpisywania dokumentów.
Zaawansowany podpis elektroniczny jest unikalny, przypisany do konkretnej osoby i zabezpieczony przed modyfikacją. Podpis musi być zweryfikowany poprzez m.in. potwierdzenie e-mail, jednorazowy kod wysłany na numer telefonu w wiadomości SMS lub poprzez weryfikację profilem zaufanym.
Zaawansowany podpis elektroniczny wystarcza do zawarcia umowy lub dodania aneksu do umowy w relacji biznesowej.
Kwalifikowany podpis elektroniczny, czyli e-podpis został zdefiniowany w ustawie z dnia 18 września 2001 o podpisie elektronicznym (Dz.U. 2001 nr 130 poz. 1450 z późn. zm.). Zgodnie z art. 3 ust. 1 ustawy podpis elektroniczny ma taką samą moc prawną jak podpis własnoręczny.
Osoba, która chce korzystać z kwalifikowanego podpisu elektronicznego musi zostać wcześniej zidentyfikowana oraz przedstawić do wglądu dokument tożsamości (dowód osobisty lub paszport). Dopiero po tego typu weryfikacji osoba może otrzymać odpowiedni certyfikat, który potwierdza podpis kwalifikowany. Podpis kwalifikowany możesz nabyć u jednego z certyfikowanych dostawców. Ich listę znajdziesz na stronie internetowej Narodowego Centrum Certyfikacji.
Platforma Autenti powstała po to, aby każdy przedsiębiorca mógł prowadzić swoją działalność gdziekolwiek jest i podpisywać dokumenty na dowolnym urządzeniu z dostępem do internetu. Autenti stworzyło także aplikację mobilną, dzięki której masz dostęp do archiwum dokumentów oraz możliwość ich opiniowania i podpisywania z własnego telefonu.
W 2020 roku platforma Autenti została wpisana przez Narodowy Bank Polski do oficjalnego rejestru dostawców usług zaufania.
Złóż deklarację, aby rozpoczać proces przejścia na e-podpis!
DLACZEGO ARVAL?
WARTO NAM ZAUFAĆ
Arval to potęga 30-letniego doświadczenia w leasingu.
JESTEŚMY PARTNEREM
Nasz zespół ekspertów wskaże najlepsze rozwiązania.
MOŻNA NA NAS POLEGAĆ
Jesteśmy zawsze, kiedy nas potrzebujesz – wirtualnie lub osobiście.
PO PROSTU JEDŹ
Z nami proces obsługi pojazdu jest dużo łatwiejszy.