Centrum Pomocy Kierowcy
- informacje o umowie
- jak zgłosić szkodę
- jak skorzystać z assistance
- umówienie badania technicznego
- wyjazd za granicę
Najważniejsze informacje o Twoim kontrakcie znajdziesz w aplikacji My Arval Mobile lub na Centrum Pomocy Kierowcy >>
Pamiętaj, że zawsze możesz liczyć także na fachową pomoc od naszych pracowników w Biurze Obsługi Klienta!
Udostępniamy Ci spersonalizowane narzędzie geolokalizacji, aby pomóc Ci wybrać warsztat mechaniczny, oponiarski czy stację diagnostyczną zgodnie z Twoimi potrzebami i lokalizacją. Za pomocą kilku kliknięć znajdź odpowiedni serwis i uzyskaj dostęp do jego danych kontaktowych.
Możesz zgłosić szkodę za pomocą aplikacji MyArval Mobile, gdy Twoje auto jest ubezpieczone w Greenval. Jeżeli auto jest ubezpieczone w innym towarzystwie ubezpieczeniowym, należy zgłosić szkodę telefonicznie. Upewnij się, że Twoje dane osobowe są przygotowane (np. numer rejestracyjny).
*Jeśli nie jesteś pewny/a gdzie jest ubezpieczone auto, skontaktuj się z opiekunem floty w Twojej firmie.
Masz konkretne pytanie z zakresu Twojego kontraktu? Skontaktuj się z nami!
Jeśli potrzebujesz natychmiastowej pomocy skontaktuj się z naszym całodobowym Driver Desk +48 22 454 55 20
Arval to potęga 30-letniego doświadczenia w leasingu.
Nasz zespół ekspertów wskaże najlepsze rozwiązania.
Jesteśmy zawsze, kiedy nas potrzebujesz – wirtualnie lub osobiście.
Z nami proces obsługi pojazdu jest dużo łatwiejszy.