Informacje dotyczące funkcjonowania firmy Arval w czasie epidemii COVID-19
Szanowni Państwo,
W związku z pandemią koronawirusa COVID-19, pragniemy przekazać Państwu aktualne informacje na temat aktywności Arval Polska w tym szczególnym okresie i zapewnić Państwa o pełnej ciągłości działania naszych procesów biznesowych oraz o tym, że dokładamy wszelkich starań, aby otrzymali Państwo od nas i naszych partnerów obsługę na dotychczasowym poziomie.
Operacyjna działalność Arval odbywa się nieprzerwanie, pomimo wdrożenia specjalnych procedur bezpieczeństwa dla naszych pracowników, którzy pracują wymiennie w biurze lub z domu, wykorzystując narzędzia on-line. Na bieżąco monitorujemy aktywności wszystkich naszych partnerów i bezzwłocznie reagujemy na ewentualne utrudnienia związane z obsługą użytkowników naszych pojazdów.
Nasi konsultanci są do Państwa dyspozycji, by odpowiadać na wszelkie pytania, a w razie potrzeby przedstawiać rozwiązania dostosowane do wyzwań, które przed nami wszystkimi postawiła pandemia koronawirusa. Zachęcamy również do kontaktu, jeśli po Państwa stronie pojawia się potrzeba związana z pilnymi dostawami nowych pojazdów, zmianami i elastycznym dostosowaniem warunków do aktualnej sytuacji a także w sprawie zapewnienia ciągłości świadczonych usług np.: poprzez szybkie i bezproblemowe przedłużenie umów najmu kończących się w najbliższym czasie.
Na potrzeby zapytań, które dotyczyć mogą wpływu obecnej sytuacji epidemiologicznej na naszą bieżącą współpracę, przygotowaliśmy dla Państwa formularz kontaktowy dostępny poniżej.
Jednocześnie zapewniamy, że wszystkie dotychczasowe kanały komunikacji z Arval, zarówno telefoniczne jak i mailowe są nieprzerwanie do Państwa dyspozycji.
Z poważaniem i życząc dużo zdrowia,
Robert Antczak,
Dyrektor Generalny Arval Service Lease Polska Sp. z o.o.
Najważniejsze informacje dotyczące funkcjonowania firmy w czasie epidemii COVID-19
Drodzy Użytkownicy!
Informujemy, że zgodnie z deklaracją Ministerstwa Zdrowia przesłaną w odpowiedzi na pismo Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego, Polskiego Związku Przemysłu Oponiarskiego i Związku Dealerów Samochodów, wizyta w serwisach w celu wymiany opon jest dozwolona – niezależnie od ograniczeń nałożonych przez rząd w wyniku drugiej fali pandemii koronawirusa.
Przypominamy, że już teraz warto zainstalować na swoim smartfonie aplikację My Arval Mobile, za pomocą której będzie można zlecić relokację opon i umówić się na wymianę. Instrukcja logowania do aplikacji jest dostępna TUTAJ.
Szanowni Państwo!
Informujemy, że zgodnie z deklaracją Ministerstwa Zdrowia przesłaną w odpowiedzi na pismo Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego, Polskiego Związku Przemysłu Oponiarskiego i Związku Dealerów Samochodów, wizyta w serwisach w celu wymiany opon jest dozwolona – niezależnie od ograniczeń nałożonych przez rząd w wyniku drugiej fali pandemii koronawirusa.
Aby zlecić relokację opon i umówić się na wymianę, kierowcy powinni skorzystać z aplikacji My Arval Mobile.
Przypominamy, że do aktywacji aplikacji przez użytkownika niezbędne jest przesłanie przez Państwa do Arval aktualnej listy użytkowników samochodów floty Arval, zawierającej:
· imię i nazwisko; · adres e-mail; · nr rejestracyjny samochodu; · numer telefon komórkowego.
Uprzejmie prosimy o jak najszybsze przekazanie tych danych. Zachęcamy też do skorzystania z INSTRUKCJI obsługi aplikacji.
Z uwagi na dynamicznie zmieniajacą się sytuację, przed planowaną wizytą zalecamy kontakt telefoniczny z serwisem w celu potwierdzenia umówionego terminu.
Zapraszamy do odbioru samochodu i jednocześnie prosimy o zachowanie ostrożności i odpowiedzialne zachowania w przestrzeni publicznej.
Nie pozostajemy obojętni na wpływ pandemii koronawirusa i rozumiemy, że bieżące okoliczności są nadzwyczajne dla nas wszystkich. Prosimy o kontakt z opiekunem w Arval jeśli potrzebują Państwo więcej czasu na przygotowania do odbioru zamówionego samochodu.
Informujemy również, że zgodnie z zawartą umową naliczanie opłat wynikające z kontraktu może zostać rozpoczęte, niezależnie od tego czy przygotowany dla Państwa pojazd został odebrany.
W razie pytań lub wątpliwości pozostajemy do Państwa dyspozycji.
Informujemy, że serwisy samochodowe pracują obecnie w normalnym trybie.
Z uwagi na dynamicznie zmieniającą się sytuację, przed planowaną wizytą zalecamy kontakt telefoniczny z serwisem w celu potwierdzenia umówionego terminu.
Jednocześnie zwracamy uwagę, że wciąż należy postępować zgodnie z zaleceniami producenta użytkowanego samochodu, a w przypadku dostrzeżenia usterki lub awarii pojazdu niezwłocznie skontaktować się z serwisem, a w przypadku szkody niezwłocznie skontaktować się z Arval.
Informujemy również, że nasi partnerzy serwisowi w trosce o bezpieczeństwo klientów oraz swoich pracowników dezynfekują pojazdy.
Pełną listę serwisów współpracujących z Arval znajdą Państwo w aplikacji My Arval Mobile oraz na stronie internetowej.
Jako część Grupy BNP Paribas ściśle przestrzegamy wytycznych Grupy i wdrażamy zalecenia odpowiednich organów na każdym rynku, na którym prowadzimy działalność. Nasz zespół wymiennie pracuje z biura lub z domu w środowisku w pełni cyfrowym, a w naszych budynkach przestrzegamy restrykcyjnych środków bezpieczeństwa. Zapewniliśmy ciągłość komunikacji za pomocą szeregu narzędzi cyfrowych. Już dwa lata temu firma Arval wprowadziła pełny program pracy zdalnej, który w obliczu obecnej sytuacji jest naszym podstawowym rozwiązaniem. Mamy też pełne wsparcie infrastrukturalne BNP Paribas. Nasze zespoły są w pełni gotowe do działania na rzecz klientów i partnerów, z zachowaniem troski o zdrowie.
Uważnie monitorujemy możliwy wpływ tej sytuacji na naszą działalność, co pozwala nam błyskawicznie wprowadzać środki niezbędne do zapewnienia ciągłości obsługi klientów i partnerów.
W tym specyficznym czasie wszystkie zespoły Arval są zaangażowane w świadczenie usług dla naszych klientów, przy jednoczesnym przestrzeganiu wszelkich wytycznych wydawanych przez właściwe organy państwowe. Codziennie blisko współpracujemy z naszymi partnerami i dostawcami, by jak najlepiej zrozumieć sytuację rynkową i starać się przewidywać dalszy rozwój wydarzeń. Wszystko po to, by minimalizować utrudnienia dla klientów. Wszystkie narzędzia cyfrowe i numery telefonów pozostają niezmienione, a karty paliwowe czy obsługa mandatów pozostają dostępne. Trwają wynikające z zawartych umów odbiory aut. Jeżeli jesteś kierowcą i potrzebujesz więcej informacji, prosimy o kontakt z działem obsługi kierowców. Jeżeli jesteś klientem, prosimy o kontakt z account managerem.
Pomoc drogowa w Polsce jest dostępna. Także warsztaty samochodowe funkcjonują obecnie na standardowych zasadach.
Z uwagi na dynamicznie zmieniającą się sytuację, przed planowaną wizytą zalecamy kontakt telefoniczny z serwisem w celu potwierdzenia umówionego terminu.
Wszystkie zespoły Arval są zaangażowane, by minimalizować utrudnienia dla klientów. Aby uzyskać więcej informacji, prosimy o kontakt z działem obsługi kierowców.
Prosimy o kontakt z Account Managerem w kwestii zwrotu samochodu lub przedłużenia kontraktu.
Usługa MTR (wynajem średnioterminowy) jest dostępna. Informujemy również, że samochody są poddawane dezynfekcji przed każdym wydaniem.
W trudnej sytuacji uruchomiliśmy dodatkowe narzędzia do obsługi Państwa zapytań związanych bezpośrednio z epidemią i jej wpływu na standardowe funkcjonowanie firmy oraz obsługę Państwa kontraktu. Odpowiadamy w przeciągu 48 godzin.
PYTANIA PROSIMY PRZESYŁAĆ PRZEZ FORMULARZ KONTAKTOWY ZAMIESZCZONY U DOŁU STRONY, WYBIERAJĄC ODPOWIEDNI OBSZAR LUB POPRZEZ OPIEKUNA FIRMY.
DLACZEGO ARVAL?
WARTO NAM ZAUFAĆ
Arval to potęga 30-letniego doświadczenia w leasingu.
JESTEŚMY PARTNEREM
Nasz zespół ekspertów wskaże najlepsze rozwiązania.
MOŻNA NA NAS POLEGAĆ
Jesteśmy zawsze, kiedy nas potrzebujesz – wirtualnie lub osobiście.
PO PROSTU JEDŹ
Z nami proces obsługi pojazdu jest dużo łatwiejszy.